Bugun...
T.C. ENEZ (SULH HUKUK MAH.) SATIŞ MEMURLUĞU 2016/4 SATIŞ
Tarih: 11-01-2018 09:53:00 Güncelleme: 11-01-2018 09:54:00 + -



T.C. ENEZ (SULH HUKUK MAH.) SATIŞ MEMURLUĞU 2016/4 SATIŞ

Satılmasına karar verilen taşınmazın cinsi, niteliği, kıymeti, adedi, önemli özellikleri:

1 NO’LU TAŞINMAZIN 

Özellikleri: EDİRNE İl, ENEZ İlçe, ÇAVUŞ Mahalle/Mevki, İncirlidere Köyü, 503 Parsel No, 2.000 Yüzölçümü, mutlak tarım arazisi, ikinci sınıf arazi sulanabilir, 5403 SY kapsamında ifraz edilemez. Kadasrto yoluna cephesi var.

Adresi                                : Edirne, Enez, Çavuşköyü 503 parsel

Yüzölçümü                        : 2.000 m     

Arsa Payı                           : tam

İmar Durumu                     : dosyada

Kıymeti                              : 13.880,00 TL 

KDV Oranı                          : %18

Kaydındaki Şerhler            : dosyada

1. Satış Günü                     : 20/02/2018 günü 09:30-09:35 arası 

2. Satış Günü                     : 20/03/2018 günü 09:30-09:35 arası

Satış Yeri                           : Enez Hükümet Konağı Zemin Kat Çay Ocağı önü

.........................................................................................................................................................

2 NO’LU TAŞINMAZIN 

Özellikleri: EDİRNE İl, ENEZ İlçe, ÇAVUŞ Mahalle/Mevki, İncirlidere Köyü, 513 Parsel No, 1.967 Yüzölçümü, mutlak tarım arazisi, ikinci sınıf arazi sulanabilir, 5403 SY kapsamında ifraz edilemez. Kadasrto yoluna cephesi yok.

Adresi                                : Edirne, Enez, Çavuşköyü 513 parsel

Yüzölçümü                        : 1.967 m2     

Arsa Payı                           : tam

İmar Durumu                     : dosyada

Kıymeti                              : 11.096,63 TL 

KDV Oranı                          : %18

Kaydındaki Şerhler            : dosyada

1. Satış Günü                     : 20/02/2018 günü 09:45-09:50 arası 

2. Satış Günü                     : 20/03/2018 günü 09:45-09:50 arası 

Satış Yeri                           : Enez Hükümet Konağı Zemin Kat Çay Ocağı Önü Enez-Edirne

.........................................................................................................................................................

3 NO’LU TAŞINMAZIN 

Özellikleri:  EDİRNE İl, ENEZ İlçe, ÇAVUŞ Mahalle/Mevki, Yenicehdudu Köyü, 1625 Parsel No, 11.000 Yüzölçümü, mutlak tarım arazisi, ikinci sınıf arazi sulanabilir, 5403 SY kapsamında ifraz edilemez. Kadasrto yoluna cephesi var.

Adresi                                : Edirne, Enez, Çavuşköyü 1625 parsel

Yüzölçümü                        : 11.000 m2     

Arsa Payı                           : tam

İmar Durumu                     : dosyada

Kıymeti                              : 67.172,60 TL 

KDV Oranı                          : %18

Kaydındaki Şerhler            : dosyada

1. Satış Günü                     : 20/02/2018 günü 10:00-10:05 arası 

2. Satış Günü                     : 20/03/2018 günü 10:00-10:05 arası 

Satış Yeri                           : Enez Hükümet Konağı Zemin Kat Çay Ocağı Önü Enez-Edirne

........................................................................................................................................................

4 NO’LU TAŞINMAZIN 

Özellikleri: EDİRNE İl, ENEZ İlçe, ÇAVUŞ Mahalle/Mevki, incirlidere Köyü, 569 Parsel No, 11.900 Yüzölçümü, mutlak tarım arazisi, ikinci sınıf arazi sulanabilir, 5403 SY kapsamında ifraz edilemez. Kadasrto yoluna cephesi yok.

Adresi                                : Edirne, Enez, Çavuşköyü 569 parsel

Yüzölçümü                        : 11.900 m2     

Arsa Payı                           : tam

İmar Durumu                     : dosyada

Kıymeti                              : 78.580,46 TL 

KDV Oranı                          : %18

Kaydındaki Şerhler            : dosyada

1. Satış Günü                     : 20/02/2018 günü 10:15-10:20 arası  

2. Satış Günü                     : 20/03/2018 günü 10:15-10:20 arası  

Satış Yeri                           : Enez Hükümet Konağı Zemin Kat Çay Ocağı Önü Enez-Edirne

.........................................................................................................................................................

5 NO’LU TAŞINMAZIN 

Özellikleri: EDİRNE İl, ENEZ İlçe, ÇAVUŞ Mahalle/Mevki, köyiçi Köyü, 1862 Parsel No, 900 Yüzölçümü, taşınmaz üzerinde muhdesat bulunmamaktadır.

Adresi                                : Edirne, Enez, Çavuşköyü 1862 parsel

Yüzölçümü                        : 900 m2     

Arsa Payı                           : tam

İmar Durumu                     : dosyada

Kıymeti                              : 36.000,00 TL 

KDV Oranı                          : %18

Kaydındaki Şerhler            : dosyada

1. Satış Günü                     : 20/02/2018 günü 10:30-10:35 arası 

2. Satış Günü                     : 20/03/2018 günü 10:30-10:35 arası 

Satış Yeri                           : Enez Hükümet Konağı Zemin Kat Çay Ocağı Önü Enez-Edirne

.........................................................................................................................................................

6 NO’LU TAŞINMAZIN 

Özellikleri: EDİRNE İl, ENEZ İlçe, ÇAVUŞ Mahalle/Mevki, incirlidere Köyü, 505 Parsel No, mutlak tarım arazisi, ikinci sınıf arazi sulanabilir, 5403 SY kapsamında ifraz edilemez. Kadasrto yoluna cephesi var.

Adresi                                : Edirne, Enez, Çavuşköyü 505 parsel

Yüzölçümü                        : 7.750 m2     

Arsa Payı                           : tam

İmar Durumu                     : dosyada

Kıymeti                              : 53.785,00 TL 

KDV Oranı                          : %18

Kaydındaki Şerhler            : dosyada

1. Satış Günü                     : 20/02/2018 günü 10:45-10:50 arası  

2. Satış Günü                     : 20/03/2018 günü 10:45-10:50 arası 

Satış Yeri                           : Enez Hükümet Konağı Zemin Kat Çay Ocağı Önü Enez-Edirne

.........................................................................................................................................................

7 NO’LU TAŞINMAZIN 

Özellikleri: EDİRNE İl, ENEZ İlçe, ÇAVUŞ Mahalle/Mevki, köyaltı Köyü, 164 Parsel No, 4.000 Yüzölçümü mutlak tarım arazisi, ikinci sınıf arazi sulanabilir, 5403 SY kapsamında ifraz edilemez. Erişim kontrollü Enez-Keşan karayoluna cephelidir. %35 ojb değ art. uygulanmıştır.

Adresi                                : Edirne, Enez, Çavuşköyü 164 parsel

Yüzölçümü                        : 4.000 m2     

Arsa Payı                           : tam

İmar Durumu                     : dosyada

Kıymeti                              : 34.576,30 TL 

KDV Oranı                          : %18

Kaydındaki Şerhler            : dosyada

1. Satış Günü                     : 20/02/2018 günü 11:00-11:05 arası 

2. Satış Günü                     : 20/03/2018 günü 11:00-11:05 arası

Satış Yeri                           : Enez Hükümet Konağı Zemin Kat Çay Ocağı Önü Enez-Edirne

.....................

8 NO’LU TAŞINMAZIN 

Özellikleri: EDİRNE İl, ENEZ İlçe, ÇAVUŞ Mahalle/Mevki, bostanlık Köyü, 635 Parsel No, 18.800  Yüzölçümü mutlak tarım arazisi, ikinci sınıf arazi, sulanabilir, 5403 SY kapsamında ifraz edilemez. Kadastro yoluna cephelidir.

Adresi                                : Edirne, Enez, Çavuşköyü 635 parsel

Yüzölçümü                        : 18.800 m2     

Arsa Payı                           : tam

İmar Durumu                     : dosyada

Kıymeti                              : 183.920,40 TL 

KDV Oranı                          : %18

Kaydındaki Şerhler            : dosyada

1. Satış Günü                     : 20/02/2018 günü 11:15-11:20 arası 

2. Satış Günü                     : 20/03/2018 günü 11:15-11:20 arası 

Satış Yeri                           : Enez Hükümet Konağı Zemin Kat Çay Ocağı Önü Enez-Edirne

.........................................................................................................................................................

9 NO’LU TAŞINMAZIN 

Özellikleri: EDİRNE İl, ENEZ İlçe, ÇAVUŞ Mahalle/Mevki, Taşlıtepe Köyü, 13 Parsel No, 4.250 Yüzölçümü, mutlak tarım arazisi, ikinci sınıf arazi, sulanabilir, 5403 SY kapsamında ifraz edilemez. Erişim kontrollü Enez-Keşan karayoluna cehpelidir. %35 Obj. Değ. Artışı uygulanmıştır.

Adresi                                : Edirne, Enez, Çavuşköyü 13 parsel

Yüzölçümü                        : 4.250 m2     

Arsa Payı                           : tam

İmar Durumu                     : dosyada

Kıymeti                              : 36.069,37 TL 

KDV Oranı                          : %18

Kaydındaki Şerhler            : dosyada

1. Satış Günü                     : 20/02/2018 günü 11:30-11:35 arası 

2. Satış Günü                     : 20/03/2018 günü 11:30-11:35 arası 

Satış Yeri                           : Enez Hükümet Konağı Zemin Kat Çay Ocağı Önü Enez-Edirne

........................................................................................................................................................

10 NO’LU TAŞINMAZIN 

Özellikleri: EDİRNE İl, ENEZ İlçe, ÇAVUŞ Mahalle/Mevki, bostanlık Köyü, 1608 Parsel No, 15.000 Yüzölçümü, mutlak tarım arazisi, ikinci sınıf arazi, sulanabilir, 5403 SY kapsamında ifraz edilemez. Kadasrto yoluna cephelidir.

Adresi                                : Edirne, Enez, Çavuşköyü 1608 parsel

Yüzölçümü                        : 15.000 m2     

Arsa Payı                           : tam

İmar Durumu                     : dosyada

Kıymeti                              : 146.745,00 TL 

KDV Oranı                          : %18

Kaydındaki Şerhler            : dosyada

1. Satış Günü                     : 20/02/2018 günü 11:45-11:50 arası 

2. Satış Günü                     : 20/03/2018 günü 11:45-11:50 arası 

Satış Yeri                           : Enez Hükümet Konağı Zemin Kat Çay Ocağı Önü Enez-Edirne

.........................................................................................................................................................

11 NO’LU TAŞINMAZIN 

Özellikleri: EDİRNE İl, ENEZ İlçe, ÇAVUŞ Mahalle/Mevki, dutluk Köyü, 911 Parsel No, 798 Yüzölçümü, mutlak tarım arazisi, ikinci sınıf arazi, sulanabilir, 5403 SY kapsamında ifraz edilemez. Kadasrto yoluna cephelidir.

Adresi                                : Edirne, Enez, Çavuşköyü 911 parsel

Yüzölçümü                        : 798 m2     

Arsa Payı                           : tam

İmar Durumu                     : dosyada

Kıymeti                              : 4.106,83 TL 

KDV Oranı                          : %18

Kaydındaki Şerhler            : dosyada

1. Satış Günü                     : 20/02/2018 günü 12:00-12:05 arası 

2. Satış Günü                     : 20/03/2018 günü 12:00-12:05 arası 

Satış Yeri                           : Enez Hükümet Konağı Zemin Kat Çay Ocağı Önü Enez-Edirne

........................................................................................................................................................

12 NO’LU TAŞINMAZIN 

Özellikleri: EDİRNE İl, ENEZ İlçe, ÇAVUŞ Mahalle/Mevki, incirlidere Köyü, 504 Parsel No, 17.100 Yüzölçümü, mutlak tarım arazisi, ikinci sınıf arazi, sulanabilir, 5403 SY kapsamında ifraz edilemez. Kadasrto yoluna cephelidir.

Adresi                                : Edirne, Enez, Çavuşköyü 504 parsel

Yüzölçümü                        : 17.100 m2     

Arsa Payı                           : tam

İmar Durumu                     : dosyada

Kıymeti                              : 118.674,00 TL 

KDV Oranı                          : %18

Kaydındaki Şerhler            : dosyada

1. Satış Günü                     : 20/02/2018 günü 12:15-12:20 arası 

2. Satış Günü                     : 20/03/2018 günü 12:15-12:20 arası  

Satış Yeri                           : Enez Hükümet Konağı Zemin Kat Çay Ocağı Önü Enez-Edirne

.........................................................................................................................................................

13 NO’LU TAŞINMAZIN 

Özellikleri: EDİRNE İl, ENEZ İlçe, ÇAVUŞ Mahalle/Mevki, Yenice Hududu Köyü, 1633 Parsel No, 11.650 Yüzölçümü, mutlak tarım arazisi, ikinci sınıf arazi, sulanabilir, 5403 SY kapsamında ifraz edilemez. Kadasrto yoluna cephesi yok.

Adresi                                : Edirne, Enez, Çavuşköyü 1633 parsel

Yüzölçümü                        : 11.650 m2     

Arsa Payı                           : tam

İmar Durumu                     : dosyada

Kıymeti                              : 71.141,89 TL 

KDV Oranı                          : %18

Kaydındaki Şerhler            : dosyada

1. Satış Günü                     : 20/02/2018 günü 14:20-14:25 arası 

2. Satış Günü                     : 20/03/2018 günü 14:20-14:25 arası 

Satış Yeri                           : Enez Hükümet Konağı Zemin Kat Çay Ocağı Önü Enez-Edirne

.........................................................................................................................................................

14 NO’LU TAŞINMAZIN 

Özellikleri: EDİRNE İl, ENEZ İlçe, ÇAVUŞ Mahalle/Mevki, yenice hududu Köyü, 1672 Parsel No, 4.200 Yüzölçümü, mutlak tarım arazisi, ikinci sınıf arazi, sulanabilir, 5403 SY kapsamında ifraz edilemez. Kadasrto yoluna cephesi yok.

Adresi                                : Edirne, Enez, Çavuşköyü 1672 parsel

Yüzölçümü                        : 4.200 m2     

Arsa Payı                           : tam

İmar Durumu                     : dosyada

Kıymeti                              : 24.608,64 TL 

KDV Oranı                          : %18

Kaydındaki Şerhler            : dosyada

1. Satış Günü                     : 20/02/2018 günü 14:35-14:40 arası 

2. Satış Günü                     : 20/03/2018 günü 14:35-14:40 arası 

Satış Yeri                           : Enez Hükümet Konağı Zemin Kat Çay Ocağı Önü Enez-Edirne

.........................................................................................................................................................

15 NO’LU TAŞINMAZIN 

Özellikleri: EDİRNE İl, ENEZ İlçe, ÇAVUŞ Mahalle/Mevki, yenice hududu Köyü, 1666 Parsel No, 9.900 Yüzölçümü, mutlak tarım arazisi, ikinci sınıf arazi, sulanabilir, 5403 SY kapsamında ifraz edilemez. Erişim kontrollü Enez-Keşan karayoluna cehpelidir. %80 Obj. Değ. Artışı uygulanmıştır.           

Adresi                                : Edirne, Enez, Çavuşköyü 1666 parsel

Yüzölçümü                        : 9.900 m2     

Arsa Payı                           : tam

İmar Durumu                     : dosyada

Kıymeti                              : 115.644,67 TL 

KDV Oranı                          : %18

Kaydındaki Şerhler            : dosyada         1. Satış Günü              : 20/02/2018 günü 14:50-14:55 arası 

2. Satış Günü                     : 20/03/2018 günü 14:50-14:55 arası 

Satış Yeri                           : Enez Hükümet Konağı Zemin Kat Çay Ocağı Önü Enez-Edirne

.........................................................................................................................................................

16 NO’LU TAŞINMAZIN 

Özellikleri: EDİRNE İl, ENEZ İlçe, ÇAVUŞ Mahalle/Mevki, Yapraklık Köyü, 307 Parsel No, 12.100 Yüzölçümü, mutlak tarım arazisi, ikinci sınıf arazi, sulanabilir, 5403 SY kapsamında ifraz edilemez. Erişim kontrollü Enez-Keşan karayoluna cehpelidir. %35 Obj. Değ. Artışı uygulanmıştır.

Adresi                                : Edirne, Enez, Çavuşköyü 307 parsel

Yüzölçümü                        : 12.100 m2     

Arsa Payı                           : tam

İmar Durumu                     : dosyada

Kıymeti                              : 111.911,09 TL 

KDV Oranı                          : %18

Kaydındaki Şerhler            : dosyada

1. Satış Günü                     : 20/02/2018 günü 15:10-15:15 arası 

2. Satış Günü                     : 20/03/2018 günü 15:10-15:15 arası  

Satış Yeri                           : Enez Hükümet Konağı Zemin Kat Çay Ocağı Önü Enez-Edirne

........................................................................................................................................................

17 NO’LU TAŞINMAZIN 

Özellikleri: EDİRNE İl, ENEZ İlçe, ÇAVUŞ Mahalle/Mevki, Yapraklık mevkii köyü, 320 Parsel No, 12.550 Yüzölçümü, mutlak tarım arazisi, ikinci sınıf arazi, sulanabilir, 5403 SY kapsamında ifraz edilemez. Enez-Küçükevren asfalt yoluna cepheli kısmen çeltik ekilmekte ve parsel içinde dere akağı var.

Adresi                                : Edirne, Enez, Çavuşköyü 320 parsel

Yüzölçümü                        : 12.550 m2     

Arsa Payı                           : tam

İmar Durumu                     : dosyada

Kıymeti                              : 102.277,48 TL 

KDV Oranı                          : %18

Kaydındaki Şerhler            : dosyada

1. Satış Günü                     : 20/02/2018 günü 15:25-15:30 arası 

2. Satış Günü                     : 20/03/2018 günü 15:25-15:30 arası 

Satış Yeri                           : Enez Hükümet Konağı Zemin Kat Çay Ocağı Önü Enez-Edirne

.........................................................................................................................................................

18 NO’LU TAŞINMAZIN 

Özellikleri: EDİRNE İl, ENEZ İlçe, ÇAVUŞ Mahalle/Mevki, bostanlık Köyü, 660 Parsel No, 9.200 Yüzölçümü, mutlak tarım arazisi, ikinci sınıf arazi, sulanabilir, 5403 SY kapsamında ifraz edilemez. Kadasrto yoluna cephesi yok.

Adresi                                : Edirne, Enez, Çavuşköyü 660 parsel

Yüzölçümü                        : 9.200 m2     

Arsa Payı                           : tam

İmar Durumu                     : dosyada

Kıymeti                              : 90.003,60 TL 

KDV Oranı                          : %18

Kaydındaki Şerhler            : dosyada

1. Satış Günü                     : 20/02/2018 günü 15:45-15:50 arası 

2. Satış Günü                     : 20/03/2018 günü 15:45-15:50 arası 

Satış Yeri                           : Enez Hükümet Konağı Zemin Kat Çay Ocağı Önü Enez-Edirne

........................................................................................................................................................

19 NO’LU TAŞINMAZIN 

Özellikleri: EDİRNE İl, ENEZ İlçe, ÇAVUŞ Mahalle/Mevki, incirlidere Köyü, 506 Parsel No, 10.800 Yüzölçümü, mutlak tarım arazisi, ikinci sınıf arazi, sulanabilir, 5403 SY kapsamında ifraz edilemez. Kadasrto yoluna cephesi var.

Adresi                                : Edirne, Enez, Çavuşköyü 506 parsel

Yüzölçümü                        : 10.800 m2     

Arsa Payı                           : tam

İmar Durumu                     : dosyada

Kıymeti                              : 74.952,00 TL 

KDV Oranı                          : %18

Kaydındaki Şerhler            : dosyada

1. Satış Günü                     : 20/02/2018 günü 16:00-16:05 arası 

2. Satış Günü                     : 20/03/2018 günü 16:00-16:05 arası 

Satış Yeri                           : Enez Hükümet Konağı Zemin Kat Çay Ocağı Önü Enez-Edirne

.........................................................................................................................................................

Satış Şartları:

1- İhale açık artırma suretiyle yapılacaktır. Birinci artırmanın yirmi gün öncesinden, artırma tarihinden önceki gün sonuna kadar esatis.uyap.gov.tr adresinden elektronik ortamda teklif verilebilecektir. Bu artırmada tahmin edilen değerin %50’sini ve rüçhanlı alacaklılar varsa alacakları toplamını ve satış giderlerini geçmek şartı ile ihale olunur. Birinci artırmada istekli bulunmadığı takdirde elektronik ortamda birinci artırmadan sonraki beşinci günden, ikinci artırma gününden önceki gün sonuna kadar elektronik ortamda teklif verilebilecektir. Bu artırmada da malın tahmin edilen değerin %50’sini, rüçhanlı alacaklılar varsa alacakları toplamını ve satış giderlerini geçmesi şartıyla en çok artırana ihale olunur. Böyle fazla bedelle alıcı çıkmazsa satış talebi düşecektir.

2- Artırmaya iştirak edeceklerin, tahmin edilen değerin %20’si oranında pey akçesi veya bu miktar kadar banka teminat mektubu vermeleri lazımdır. Satış peşin para iledir, alıcı isteğinde (10) günü geçmemek üzere süre verilebilir. Damga Vergisi, KDV, ½ tapu harcı ile teslim masrafları alıcıya aittir. Tellâllık harcı, taşınmazın aynından doğan vergiler satış bedelinden ödenir.

3- İpotek sahibi alacaklılarla diğer ilgilerin (*) bu gayrimenkul üzerindeki haklarını özellikle faiz ve giderlere dair olan iddialarını dayanağı belgeler ile (15) gün içinde dairemize bildirmeleri lazımdır; aksi takdirde hakları tapu sicili ile sabit olmadıkça paylaşmadan hariç bırakılacaktır.

4- Satış bedeli hemen veya verilen mühlet içinde ödenmezse İcra ve İflas Kanunu’nun 133’üncü maddesi gereğince ihale feshedilir. İhaleye katılıp daha sonra ihale bedelini yatırmamak sureti ile ihalenin feshine sebep olan tüm alıcılar ve kefilleri teklif ettikleri bedel ile son ihale bedeli arasındaki farktan ve diğer zararlardan ve ayrıca temerrüt faizinden müteselsilen mesul olacaklardır. İhale farkı ve temerrüt faizi ayrıca hükme hacet kalmaksızın dairemizce tahsil olunacak, bu fark, varsa öncelikle teminat bedelinden alınacaktır.

5- Şartname, ilan tarihinden itibaren herkesin görebilmesi için dairede açık olup gideri verildiği takdirde isteyen alıcıya bir örneği gönderilebilir.

6- Satışa iştirak edenlerin şartnameyi görmüş ve münderecatını kabul etmiş sayılacakları, başkaca bilgi almak isteyenlerin 2016/4 Satış sayılı dosya numarasıyla müdürlüğümüze başvurmaları ilan olunur. 29/12/2017